DON'T. TOUCH. MY. PONY.

2010-12-16 @ 16:13:44

Behöver jag ens säga att jag saknar sommaren?

Fyfan. Vaknade med helgkänsla i magen och var helt säker på att det var fredag idag, men häpp. Ville bara sjunka ner i sängen och inte komma tillbaks. MEN. Har kämpat mig igenom hela dagen, stannade kvar för att fixa en grej på slöjden, blev inte klar, gick hem i snöstorm.
Det var lite kul med vår vackra sketch vi gjorde på engelskan iallafall. Jag hade tre repliker:

DONT TOUCH MY PONY!!
I THOUGHT YOU WERE MY PONY.
IS MY UNICORN CHEATING ON ME?

...Plus nån mer.

NU SKA JAG RITA. OCH PLUGGA. OCH KOLLA PÅ ANIME OM JAG FÅR TID ÖVER.

Kommentarer
Postat av: DELLA

SV: Posta pepparkakorna till mig föfan!

2010-12-17 @ 04:24:38
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Mimmi

hahaahahahahahahah jag hade helt missat den kommentaren från dig, hahaha. låter som vi var ett gäng losers inne en fredagkväll med en skål godis, haha. Fast dom kvällarna brukar ju bli dom mysigaste.

2010-12-17 @ 16:54:07
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback