FÖRSÖK TILL JULSTÄMNING.

2010-12-03 @ 19:19:23
Jag har kommit fram till att det är fullständigt omöjligt för mig att komma i julstämning iår.
O M Ö J L I G T.
asdfghjklöä

Beror antagligen på den himla väggen som har byggt upp sig i mig, hjälper med mycket, förstör dock lika mycket. Frustrerande men skönt på samma gång. OM DET INTE VORE FÖR MIN JULSTÄMNING SOM SPRUNGIT BORT.

Nåja, Måste. Försöka. Mer.

 

 

FAN. INTE ENS DET FUNKAR. Jag kanske inte gör på rätt sätt? D:

 


FIN UPDATE

HAHAHAHHAHA, pappa börjar förstå mig. Jag berättade att det var Metro Station och han frågade om jag gillade dom, jag bara....JA?

Han blir tyst ett tag...

Hey, Agnes.

Hm?

Go down the Metro Station and travel to Tokio Hotel.

YES.

 

FIN UPDATE DEN ANDRE

Herregud. Jag förstår mig inte på pappa iallafall. Han håller på att göra yoghurt eller nåt. Så plötsligt:

Agnes, du vet  i Indien håller man mycket på med yoga?

Jag: Hm... JA?

Han: Och en indisk instruktör heter guru.

Jag... Ja...

Han: Vet du vad man kallar en motionerande guru?

Jag: *börjarmistänkadåligpappahumor* Hm.Nej?

Han: YOGHURT. *skrattar höögt*

Jag: Oh gott. D:

Han: *ASGAAAAAAARV*


Kommentarer
Postat av: DELLA

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA, härlig far! SERIÖST HAHAHHAH

DIES



Har svårt själv med julstämning VARFÖR, VARFÖR KAN DET INTE VARA SOM NÄR MAN VAR BARN ;_; Nu får man bara julklappar </3

2010-12-03 @ 21:01:11
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: DELLA

SV:

Åh, jag med :/

2010-12-03 @ 21:26:34
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Popcorn ~

Håller med Della däruppe...

Varför är det inte som när man är barn? Då var allt så himla fint på jul.

2010-12-03 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback