JULLLLLE

2010-12-21 @ 15:07:21
...Töntigaste försök till förkortning ever. Iallafall. FAKKING JULLOV. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Dessutom tog jag tag i min julklappsinhandling idag, det var på tiden... Har fortfarande några kvar. I Forum, finfint. har tjockt mycket att göra bara... Typ. Saker som normalt skulle tagit två veckor ska jag nu göra på två dagar, TJOHEJ.

NÅJA. MAN SKA VARA POSITIV. JUL FÖRFAN.

(Ja, jag gekkar sönder foton i picnik, gömmer mig i mitt hår som har blivit låångt och har världens hemskaskte utväxt och visar rumpan för djuren, ohmy.)



Kommentarer
Postat av: Bunny

Du är så fin i håret! :D



Svar: Har faktiskt inte läst den nej. Det var länge sen jag läste manga, har inte riktigt haft tid :D Ska lätt komma ihåg det om jag får för mig att läsa det nån gång :D

2010-12-25 @ 22:10:32
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback