Lalalal PANG.

2010-12-31 @ 15:37:06

Följde med mamma och syrran ut på en skidtur idag! Sol och vackert väder... Jag lyckades matcha något underbart med håret och rosa skidstavar... Iallafall. Bra gick det! Har inte åkt skidor på huuur länge som helst~!

Det märktes inte förrens sista vägen tillbaka till huset... Ehe.

På en helt platt stig tappar jag plötsligt balansen, står stilla med en skida i luften pinsamt länge innan jag ramlar ner PANG på ryggen. Förutom att jag tappade mössan och fick ont i rumpan fick jag mig ett gott skratt också... Tur att ingen såg. :33


Kommentarer
Postat av: Pop-Con

Ehehehehehe, jag såg x3

2011-01-01 @ 00:47:35
Postat av: AGNES

...ajfan.

2011-01-01 @ 10:47:40
URL: http://jellyfishu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback