Nu har tydligen fått en secretlover...

2010-11-17 @ 19:40:10
...Varit gravid med en rubrikskub men fått missfall och blivit utkastad från en luftballong över Atlanten.

Herregud säger jag bara, jag förstår mig inte riktigt på min klass. Jag hade redan fått ont i magen av att skratta så mycket så jag vek mig dubbel under innebandyn då alla sprang gled omkring på golvet och skrek, sedan upptäckte jag och Moa att vi tydligen var secretlovers, hon skulle stretcha mina ben. Och på SO:n herregud. Anton skrev "Jag föder barn" istället för "Jag förlöser barn". OJOJOJ, fortsatt ont i magen. Detta ledde hädanefter till en vild diskussion då Hugo fortsatte; "Jag har en användbar och stark kropp".
Skolan kan ju vara lite kul iallafall. Behövs just nu. Mycket.

Oj, skolinlägg. Skumt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback