Pride mhm.

2011-08-07 @ 11:41:19
Justja. Jag var på Pride igår med Nora och Filippa. HELT UNDERBART OKOK. Ni borde varit där. Just sayin'.
Jag köpte en fin flagga som jag stod och hoppade med och dansade och skrattade och ja. Jag började faktiskt gråta i öppningen av paraden, ingen såg ehe.

Jag skulle kunna prata hur mycket somhelst om dethär men det skulle bli för långt ugh.
Jag vet inte vad det är, alla såg så glada ut och fria och... Jag pratade med mamma massor om det efteråt och så. Jag tror det betyder väldigt mycket för de här prsonerna, de flesta har gått igenom väldigt mycket, att först acceptera sig själv och sedan framförallt, bli accepterad av andra. Det måste vara en så fantastisk känsla att få gå ut på gatorna och ta emot en hel stads jubel och beundran. Fint är det.



Bild från weheartit i brist på annnat. Vi/Filippa tog typ 700 bilder men de är påväg. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback