Trevligttrevligt osv.

2011-08-28 @ 13:57:51
Efter skolan i fredags skulle jag egentligen till stan med lite folk, men sp blev det inte. Istället stannade vi kvar 3 timmar efter skolan hade slutat och dansade salsa med min spanskalärare! ME GUSTA MUCHO.
Sen... Åkte jag och tog hål i örat hos frisören. Helt själv. :D:D:D
Och på kvällen tankade jag till bussen och sov hos Hugo med Adam, Martin och Filippa som åkte hem vid 11.
Inte mycket sömn blev det dock... Satt och körde MarioKartDoubleDash i 3 timmar och oj vad vi skrek och jag var dålig och ja.
Trött var man dagen efter iaf, hade ont i halsen också. Tack vare Hugos lillasyster upptäckte jag hur underbart trevligt det är med asfaltskritor igen. Alla 5 hjälptes åt att fylla hela gången på gården med vackra regnbågsrärgade konstverk~
Jag fick skjuts hem av Moppe-Martin och planerade att sova men... Så skulle jag direkt iväg till en fest där mammas band spelade. Jag och Pär stod i baren och åt nötter och fixade allt och var jätteduktiga :3
ONT. I. HALSEN.
hej jag är sjuk ok hejdå

Kommentarer
Postat av: clara

men vilken vacker målning!

2011-08-29 @ 17:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback