Dag 18 - En låt som får mig att gråta.

2011-12-15 @ 19:17:02

Bara en?....Pfft.

DEHÄR +




Hah storgrät mhh. Texten är ju lite småsad sådär, men vad som verkligen berörde mig var sättet han sjöng på. Så jävlans mycket känsla och inlevelse så man sprängs.



Ahh längesedan nu, pappa påminde mig om när jag satt med denna på replay och snyftade hysteriskt.



Gråter inte längre till denna, men första gången jag hörde den... Sprack vid 3.13 något såntdär och sedan var det kört. Alla ord i texten påverkade mig plötsligt och både andra, tredje och färde gången rann det tårar.



ÅH vad jag älskar Studio Ghibli/Hayao Miyazaki/Joe Hisaishi. Valde bara en låt som får representera alla lmao.



Och ja, minnen från första gången jag såg även denna video, gråter inte längre till den men oj vad jag behövde papper.

Valde bara några xoxox ‎(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧ (+ alla på min lilla musikplayer uppe i högra hörnet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback