JEALOUSY

2011-02-21 @ 16:48:23
Okej. När jag inte trodde att jag kunde bli mer avundjuk på lilla Foki. KOREAN MUSIC WAVE. Ohsheat.

TVXQ!
2PM
2AM
KARA
T-ara

CN Blue
Girls Generation
FT Island
Miss A
4 MINUTE
SISTAR
B2ST/Beast
Wonder Girls
Son Dam Bi
Brown Eyed Girls
MBLAQ
Secret
NORAZO

A. S. D. F. G. H. J. K. L. Ö. Ä' 

Om SHINee skulle komma också skulle jag seriöst döda någon

Jag blir så... Arg på något sätt.
Ska hon få det också nu. Jag tycker jag förtjänar det bättre ju... *sur*
Det hjälper inte till med den ack så välkända känslan av att jag sitter fast här och bara kan se på när allting händer med en drömmande känsla i bröstet som senare övergår till ren ångest. Gud, jag känner mig låst.

Att hon sen köpte V.I.P platser längst fram vid scenen tycker jag inte vi pratar om. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback