Epic fail.

2011-01-10 @ 11:33:29
Jag har haft som mål hela lovet att komma till skolan med annan hårfärg. Började ite sent kanske...;;;
Iallafall. Jag sprang runt 3 dagar och letade efter en speciell avfärgning, i Orminge, I Nacka Forum, i stan, you name it. Jag hittade en lite knögglig på H&M i forum, men den hade någon tagit ut saker ur.
IGÅR SÅ, åkte jag in till stan en sista gång. I femtioelfte butiken upptäcker jag något!

AAAH!

Men... Dom hette ju olika saker och allt... ;;;

Så, dendär hade funnits i VARJE affär jag kollat i. Härligt.


Dagen innan hade jag testat en annan avfärgning, men det enda som hände med håret var att det mest liknade stålull efteråt, rosa stålull.

MEN SÅ TESTADE JAG DENNA IGÅR DÅ. ÄNTLIGEN.

... Och jag är fortfarande rosahårig. Visserligen blektes min utväxt något, och håret fick en sånhär oemotståndlig tuggumminyans på några ställen som nästan gjorde så jag la ner alla färgningsplaner helt... Men. Rosa.

Mamma beställde tid hos en frisör imårrn. FML

 


Kommentarer
Postat av: Popcorn

Tja, den rosa färgen ser ganska så mysig och fluffig ut iallafall :3

2011-01-10 @ 16:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback