Kôhi/コヒ/Coffee/KAFFE

2011-01-23 @ 18:19:46
När jag tvättade håret idag fick jag för mig att blanda olika schampon, det slutade med att blandningen luktade kaffe! Men tjohej tänkte jag och kladdade på... Men så var det ju den bruna hårfärgen som tvättades ur lite... Så det slutade med att mitt hår förvandlades till en latte, yum~

Och justdet ja, kag har varit i London över helgen. Men på bussen hem tänkte jag en massa... Skriva allt eller inte någonting alls. Och kom fram till att om jag börjar skriva lite måste jag typ skriva allt som hänt... Så jag säger ingenting~! Eller jo, fint var det. Och jag fick världens vårkänsla med solen i ögonen, ekorrar runt fötterna och en nutellacrêpe i handen i Hyde Park. Så...

En av de få bilderna jag tog, VÅR.

Och en bild på mina fina skoooor. Till dansen yaknow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback