Sad fayce :c

2011-07-31 @ 14:19:00
Idag åkte min kusin och hans barn hem. Ugh jag kommer sakna dom. Massa. Allting blir så mycket roligare när dom är med, jag skulle kanske alldeles säkert klassa min kusin som broken, men på någotsätt gör jag inte det. Hmm, han är för konstig lmao, en av de få personer som får mig att skratta på riktigt~

Btw en av de sista sakerna han sa innan han åkte var när han fick syn på min tecking av Key. ... : Här ser ni en välgjord teckning av en kåt, homosexuell asiat.

... Jag vet inte ens om jag borde säga emot lolol.

En annan sak de drog med sig var underbara Led Zeppelin, och alla i huset har gått och nynnat på samma gitarr-riff, om och om igen.

 

DUN-DU-DU-DUN-DUN-DU-DU-DUN-DU-DUN-DUN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback