This is a sick world, for sure.

2011-03-12 @ 16:55:09

Det känns lite som om jag behöver skriva om dethär i Japan.

Jordbävning, Tsunami, Exploderande kärnkraftverk, död.

Jag är helfrustrerad över att jag inte kan göra något, jag vill dit och hjälpa till. Men det går ju inte. Så allt jag gör är att reblogga olika "hjälp-postar" på Tumblr och hoppas på att Japan klarar dethär. Det är många döda, galet många. Fast särskilt hjärtkall kände jag mig när jag fick höra att Lee Taemin var ett av offrena för jättevågen. Då fick jag ont i magen och mådde illa på samma gång. Det var hemskt, att det enda jag reagerade på var inte de 1000 andra döda, uten lilla Taemin. det var bara ett rykte iofs, men fick mig ändå att börja tänka. Igår var jag bara ledsen hela kvällen, nu är det något bättre... Men mitt humör sjunker i takt med att dödssiffran stiger.

Det gör ont sånthär, att det händer.


Kommentarer
Postat av: Popcorn

I feel you. Allt är jobbigt när det är såhär.

2011-03-12 @ 21:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback