TO THA FJÄLLS.

2011-03-20 @ 06:54:14
Jag åker till fjällen idag~ Igår spenderade jag dagen med att ladda ner fånigt mycket k-pop och uppdaterade mitt itunesbibliotek. Skittidigt är det upptäckte jag nu. Jag skrev först ordet uppdaterade som upptadetade och märkte det inte/inte brydde mig. ojdå. NU SKA JAG SOVA I BILEN MASSA I 8 TIM.
Medans jag är borta kan ni få se en stor del av mitt fritidsintresse (ni kanske har sett flera förut vadvetjag, men deal with it.)

*trumvirvel* .... MISHEARD LYRICS!
Dom kommer i ordning så de sist är mina favoriter. Fast alla är superbra så det var svårt.







Okej denhär är inte riktigt misheard lyrics men den är så random så den får vara med.


DUCKS ON WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED~


Denhär var lätt att ta som favorit iallafall. Jag skrattade så tårarna sprutade första gången jag såg den.♥

Kommentarer
Postat av: Della

GRYMT efter svar men.. HEHE tack och hoppas du hade en fin jul! :$

2011-03-26 @ 14:24:48
URL: http://dellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback