Waahoo, pÖÖwH.

2011-11-27 @ 01:29:58

 

Min cupcake från Japanloppisen idag! Åkte med Alex, köade länge, sjöng med, kände igen och hälsade på typ 6754346 personer, köpte ätpinnar med fodral, lösögonfransar som visade sig vara småblåa, en ring, två halsband och finfina lolitaaktiga strumpor som kommer vara to die for med mina framtida creepers.

 

Efter det tankade jag hem till Hugo och låg och hängde i en soffa med honom, Gustav, Adam, Tobbe och Zelda. Sen blev det hejdå till Gusti och hej Super Mario Party! Orminge, pizza, thaimat för mig hah, glass, onyttigheter, vilt krig om en vägg, vibrerande wii-kontroller osv. Nu är jag hemma och trött!


Kommentarer
Postat av: Clara

Men haha. Såg "Efter det tankade jag hem till Hugo och låg med honom, Gustav, Adam, Tobbe och Zelda."

Jag ba. Ojdå.

Hahaaa orkar inte!! Och jag ska också ha framtida creeepppeeers, vita. Min kompis har just fått hem ett par svarta /////dör dom är så fina

2011-11-28 @ 20:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback