vill ha fluff

2012-04-05 @ 22:28:00

Min nya profilbild som tyvärr inte är jag... :---((


Inte många inlägg här inte, men seriöst, vem vill höra om skolupplevelser och depression? Så. Nudå. LOV. Välbehövligt må jag säga. Avslutade det fint med att äntligen lyckas med min "fräscha" tröja, börja om på nytt på målningen på bilden och brutalkaosa på de två senaste lektionerna innan det var dags för en ~spansk afton~ som den särklass vi är drog vi och handlade på spanska med el hombre läraren, lagade sedan mat med salsa i bakgrunden och ja. Hemma.


Btw la mitt internet av för typ 10 minuter och jag fick inte igång det och panik typ. Inte för att jag har något speciellt att göra men det var ändå en traumatisk upplevelse. Fyi. Påsk och släktingar och tårta imårrn, GLAD LOV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback