det går bra nu!

2012-02-01 @ 22:19:13



Varit glad hela dagen. Jätteglad. Av någon anledning. Ramlat två gånger, en gång på gympan bara oj pang så låg man på golvet och en gång när jag sprang till bussen och typ hade bråttom och typ dog. Så märkte jag att jag gjort illa tummen också oj. Men ändå så är jag glad. Ni i skolan är bäst. Alla är bäst. Min o-biologiska syster är bäst. Har bara skrattat åt allt.

AS-SKUMT. Agnes is not familiar with this feeling s.o.s... e___e

Det fortsatte på kvällen, haft trevligt med mat och prat med mamma innan det var dags att gå till Internationella Engelska Gymnasiet. Träffade Filippa lite snabbt och sedan Gustav och Ebba och åkte hem med dom. Glad.
Nu har jag läxor att dö på och skit men. Glad.

Kommentarer
Postat av: Claru

Våren är påväg bangnes!!!! Happy all around :DD

2012-02-02 @ 16:39:56
URL: http://clarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback