INTE MITT VAL MEN ÄNDÅ

2012-02-29 @ 01:24:07



Efter jag läst ut Ung bög och jävligt kär på morgonen (såsåsåsåsåååbra grät massa och skrattade och log och blv glad omg läs den) och hunnit med ett spontanbesök till Alecks bar det av till Koreanska Ambassaden, först med Nadia och Mathilde och Laura och folk och sedan mötte vi upp massa fler och hihihihhh träffade Dan och Berit och mMMMm

Trevlig film, fin faktiskt ~trailer~. Efter det mötte jag upp pundarna Henke, Hugo och Gusti och gick på BK och bio ya. Mission Imposssibbblllleeeee. Ugh var nervös hela filmen varför måste de fucka upp allting så ordentligt sigh.

De bästa sakerna med dagen var kexchoklad med falafelkebab och att jag fick EN FUCKING VAL i mitt kids meal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback