Isn't he a bit like you and me?

2012-02-28 @ 00:02:43


Igår sjöng jag Beatleslåtar i stämmor med pappa och hans gitarr, gick på promenader, sålde newbody med Vera och hade kompisabstinens. Idag gymmade jag med Vera, gick på koreanska och hade ont i halsen.

Har läst en massa också! Här ligger jag och blöder och idag började jag på en som heter Ung bög och jävligt kär. Moni tipsade om den och omg bra faktiskt. Döljer sig ett fint budskap bakom titeln som kan skrämma iväg många tror jag.... Med galna lärare och gangstrar och att vara ung och helt jävla dum i huvudet och mmh fin bok. Rekommenderas chalalala.

Kommentarer
Postat av: clara

är "här ligger jag och blöder" bra rå? :):)

2012-02-29 @ 17:45:08
URL: http://clarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback