대박 ya

2012-02-05 @ 17:42:18



Hade mycket trevligt igår. Massa folk jag kände och inte kände och började med dansen. Jag och Steffi började random prata för vi var lika dåliga och fan vad kul det var men vi var tydligen inte så dåliga för det kom fram lite folk och frågade om vi ville göra audition till en dansgrupp och hm får se~ askul iallafall. Vi två bestämde oss för att äta på koreana vid lunch och drog med oss fyra personer, Dan, Berit, Natalie och Marisa. Vi kom sedan att bilda team fail och vi är bäst helt enkelt.


...annars så.... Blev teamleadern för laget Infinite vid lekarna!!1 Sunggyu alltså. Gick sådär men aja. Sjöng Skrek karaoke och drack 1 glas citronkoncentrat och idek. TREVLIGT.


Sen när jag kom hem var jag så trött så jag somnade med stora hörlurarna på och vaknade av att jag had ont i öronen :'<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback