Kan jag inte bara få tänka på det bra för en gångs skull?

2010-12-02 @ 19:26:45

Videon är verkligen jätttefin.

Men jag får största klumpen på länge i magen. Varför allt tillbakatittande? Man får se hela deras underbara karriär. Men bakåtspolat. Konfettin dras in, leendena dör.

Jag hoppas och ber att det bara är för hela denhär "Best Of" grejen (som jag också är obehagligt misstänksam mot.)

Anyways.

WE LOVE YOU TOKIO HOTEL.

 

Haha. Igårkväll hjälpte det inte att min största Tokio Hotel poster inte ville stanna kvar på väggen, utan bara ramlade ner och ner. Jag tryckte fast den minst 10 ggr innan jag blev helt panikslagen och sprang ner och hämtade hammare och spik. Väckte kanske hela huset men kunde sova gott efter det.


Kommentarer
Postat av: DELLA

Blev helt tårögd att se på den.

Så fina.. så.. åh. Finns inga ord som beskrev känslan. Vet inte varför men den videon fick mig tänka på ett slut, helt plötsligt

2010-12-02 @ 22:07:51
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: DELLA

SV:

Hähä, trodde det var dansande dockor/robotar D:

2010-12-02 @ 22:15:51
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Elsa

Dem får bara inte splittras. Tårögd. Bill är finast.

2011-02-19 @ 11:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback