PLEASE

2010-12-09 @ 15:31:48


Kommentarer
Postat av: Noorah

dufårentillförattjagesåsnällochdusåbäst

T

2010-12-09 @ 17:15:44
Postat av: Popcorn ~

Jaa men alltså du får vänta tills snön är borta, mmm.

Vilket kan dröja ett tag. Med tanke på att vi ska flytta till... antarktis. Där isen håller på att smälta, så det blir nog av snart ändå!

2010-12-10 @ 14:37:29
Postat av: Popcorn ~

Istället för att vara social med dig på msn (DU ÄR INTE ÅTKOMLIG DÄR IALLAFALL...) så spammar jag lite här istället...



WOAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

ASDFGHJKLÖÄ

Tittar på world behind my wall, och inser att det var för längesen jag gjorde det, för nu när jag kollar på alla klipp som är emellan, du vet från typ THTV, nya klipp, och sånt där, när de springer runt och är söta och kastar mat på varandra och ÅHH så himla fint jag dog och grät en skvätt och jag förstår om du inte fattar vad jag skriver om för att jag skriver skumt och osammanhängande tack jag vet men för guds skull bara kolla på videon så förstår du ÅHHHHH. Så himla fint när Tom typ slår Bill jättehårt, och sen ba, lite skämtsamt klappar honom FÖR ATT HAN VET ATT DET GJORDE ONT, och när Gustav är så himla söt och blir ASGLAD när han vinner över Tom i pingis HIHIHI så fint eller när han står bakom Tom, när Tom själv typ pratar med Bill eller nått, och han (Gusti) klappar Tom erotiskt på axeln á la Brazil-style, ÅHHHHH så fint logga in på msn tack adjö.

2010-12-10 @ 16:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback