Raise your voice for eniro!

2010-10-27 @ 16:35:38
Eniro har en tävling där man kan vinna 3000 kr att handla för! Helt sjukt bra eller vad?
Jag tänkte testa lyckan... Har aldrig vunnit något men jag tycker mina 5 st fyrklövrar i somras borde betyda något (in my dreams xD)

Om jag skulle vinna skulle jag köpa en Ritplatta! En bra en. Jag hittade en på Pixmania när jag kollade på Eniro.se som jag gillade! DENHÄR
För min kompis har en, och jag brukar rita på den så mycket jag kan. Men när jag är ensam måste jag sitta och pilla med touchpaden på datorn, och då blir det inte fint alls...

Jag älskar att rita och vi brukar skicka bilder till varandra, men nu känner jag mig så mycket sämre på det, så det blir inte lika kul... När allt man ritar ser ut som dumma ankor com ligger i en hög. Inte särskilt fint nej.

Om det skulle bli pengar över skulle jag bjuda alla mina kompisar på GLASS och kanske köpa en sådan adidaströja som Bill Kaulitz i Tokio Hotel har... USCH VAD FIN DEN ÄR. 

ENIRO ENIRO ENIRO ENIRO ENIRO ENIROTÄVLING TÄVLING TÄVLING TÄVLING TÄVLING

Kommentarer
Postat av: Pär

Du kan få låna min ritplatta om det skulle vara så, xD Jag har ingen inspiration ändå. D:



GLASS, PLZ.



BTW; du är skyldig mig en muffin, da?

2010-10-27 @ 20:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback