TJOHO VAD DET BLÅSER

2010-10-18 @ 18:02:49
Usch vilken typisk fuldag det var idag. Försökte fixa till det med en lagom shmäxi lugg, tog tom. hårspray för en gångs skull. Men såfort jag kom ut genom dörren for ju den åt helvete. USCH.
Annars lagom chill skoldag sådär, ska till ungdomsmottagningen imorgon så fick spendera sista lektionen med att bli tvingad att skriva frågor dit...
Liten kul grej var att min fröken hörde att alla skrattade en himla massa och utbrister:
Nejmen jag gillar inte att alla skrattar! Nu sitter ni säkert och skriver typ: Varför är jag så himla kåt på en kamel? Eller hur? Det är typiskt ni! *madface*
*alla blir tysta* 

Hihihihihi, made my day.

Nu är luggen helborta iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback