ALLAMAPPARMOBBARMEJ

2010-09-07 @ 19:50:34
En annan sak jag älskar är att göra mappar på datorn! 8D Det är sköjjjj~ Men då måste man såklart döpa de till jättetrevliga saker... Och det är problemet. DET SYNS JU FÖRFAN INTE! DDD:
En ny vacker mapp. Men om någon kommer och hälsar på mitt skrivbord kommer de ju tro att jag äe helt efterbliven xD
Egentligen heter den " SAKERMANSKAHAPÅSKRIVBORDETANNARSÄRMANENTÖNT " och ja, man ska skriva utanmellanrum.


...Inte alls random, Nääedå.
Pussåkramskumbanan~ ♥

Kommentarer
Postat av: Pär

Mina mappar heter... Pontus. Allihopa. Till och med Annamappen.

2010-09-09 @ 11:00:58
Postat av: Agneäs

PONTUUUUUUUUUUUUUUS<3

2010-09-09 @ 20:09:32
URL: http://jellyfishu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback